Цялата история е следната-
Купувайки колата виждам,че акумулатора е за смяна,какво пък ще чакам да се скапе тотално.Допреди 2седмици нямах проблем даже рекорда ми е -16 да пали макар и слабо да върти,но един щастлив ден не иска да запали.Отивам купувам един Бош давам една минимална заплата и щастлив тичам към Алфата-днеска ще се кара-си мисля.
Слагам го като бял човек,врътвам и запали като Жигула
Урааа три дена щастие,три дена яли,пили и се веселили както се казва в приказките,но след три дена кеф кюф,кюф на найси батерия няма никой.Дигам капака,Опаа клемите на първо четене не ги бях забелязал,че са смазани от завиване,добре без паника като стар алфист тичам,звъня,намирам,купувам два вида клеми белким една стане,събирам бригада философи и сменявам клемите.Всичко точно сменено при пълна консумация зарежда 14,1.Карам два дена като ми прави впечатление,че стартера върти слабо когато е първия старт за деня,но наближава срока за удрянето на печат от фирмата сервиз за гаранцията,обаче си викам я аз да заредя акомулатора да не се излагаме пред чужденците.Свалям,зареждам,качвам и ми прави впечатление,че по-силно върти от преди зареждането.Вчера отивам в сервиза проверяват 14,1 удрят печата,изряден съм.
И днес щастлив отивам на РД и ааа паля,едвам върти,но върти.Пробвам 3 пъти а-а не иска да запали,като забележка подгрявах само по един път.Дадох си ток от служебната и ми прави впечатление,че върти по-добре,но самия ДВГ прави няколко оборота и тогава пали.
Сега като се прибрах махнах клемите да видя дали има някаква оттечка и да ми цоца батерията вечерта,защото проблем ми е само първия старт за деня след това старта върти като бесен.
Та имам два въпроса препоръчайте ми добър жичкаджия да търси ме отечката или друго ме навява на мисълта дали пък не са ми отишли свещите и не подгрява хубаво,защото макар и слабо да върти все пак върти,но ресурса за въртене е три пъти,все си мисля,че трябва да е повече.
Колата е 2.4 ЖТД.
Купувайки колата виждам,че акумулатора е за смяна,какво пък ще чакам да се скапе тотално.Допреди 2седмици нямах проблем даже рекорда ми е -16 да пали макар и слабо да върти,но един щастлив ден не иска да запали.Отивам купувам един Бош давам една минимална заплата и щастлив тичам към Алфата-днеска ще се кара-си мисля.
Слагам го като бял човек,врътвам и запали като Жигула
Урааа три дена щастие,три дена яли,пили и се веселили както се казва в приказките,но след три дена кеф кюф,кюф на найси батерия няма никой.Дигам капака,Опаа клемите на първо четене не ги бях забелязал,че са смазани от завиване,добре без паника като стар алфист тичам,звъня,намирам,купувам два вида клеми белким една стане,събирам бригада философи и сменявам клемите.Всичко точно сменено при пълна консумация зарежда 14,1.Карам два дена като ми прави впечатление,че стартера върти слабо когато е първия старт за деня,но наближава срока за удрянето на печат от фирмата сервиз за гаранцията,обаче си викам я аз да заредя акомулатора да не се излагаме пред чужденците.Свалям,зареждам,качвам и ми прави впечатление,че по-силно върти от преди зареждането.Вчера отивам в сервиза проверяват 14,1 удрят печата,изряден съм.
И днес щастлив отивам на РД и ааа паля,едвам върти,но върти.Пробвам 3 пъти а-а не иска да запали,като забележка подгрявах само по един път.Дадох си ток от служебната и ми прави впечатление,че върти по-добре,но самия ДВГ прави няколко оборота и тогава пали.
Сега като се прибрах махнах клемите да видя дали има някаква оттечка и да ми цоца батерията вечерта,защото проблем ми е само първия старт за деня след това старта върти като бесен.
Та имам два въпроса препоръчайте ми добър жичкаджия да търси ме отечката или друго ме навява на мисълта дали пък не са ми отишли свещите и не подгрява хубаво,защото макар и слабо да върти все пак върти,но ресурса за въртене е три пъти,все си мисля,че трябва да е повече.
Колата е 2.4 ЖТД.
Comment